
Ferhatoğlu Edremit Belediyesi Gürespor, Türkiye Kadınlar Basketbol Ligi 6. Hafta mücadelesinde evinde oynadığı maçta Çankırıspor Yükseliş'i 92-85 yendi. Böylece sezonun altıncı müsabakasından da galip ayrılmayı başaran Körfezin Melekleri, hem yenilmezliğini hem de liderliğini sürdürdü.
Edremit Spor Salonu'nda oynanan müsabakanın ilk periyotun 33 sayıya ulaşan Ferhatoğlu Edremit Belediyesi Gürespor, ikinci çeyrekte dengelenen mücadelenin ardından soyunma odasına da 52-39'luk avantajla girdi.
Üçüncü çeyrekte isabetli şut yüzdesini artıran konuk ekip, final periyotuna geçilirken, farkı 7 sayıya düşürse de bu farkı son topa kadar korumasını bilen Körfezin Melekleri, sezonun altıncı galibiyetini 92-85'lik skorla aldı. Ersen TAGUŞAR

