
Ferhatoğlu Edremit Belediyesi Gürespor, Türkiye Kadınlar Basketbol Ligi 22. Hafta mücadelesinin sahne olduğu Balıkesir derbisinde konuk ettiği Aslan Yol Burhaniye Belediyespor'u 89-65 yenmeyi başardı.
Edremit Spor Salonu'nda oynanan müsabakanın ilk çeyreğini 19-16 üstün tamamlayan Ferhatoğlu Edremit Belediyesi Gürespor, ilk devreyi de 42-39 önde tamamladı. İkinci devreye savunmasını sertleştirerek başlayan Körfezin Melekleri, 66-51'lik avantajla girdiği final periyotundan da 89-65 galip çıkmayı bildi.
Bu sonuçla sezonun 19'ncu galibiyetini alan Ferhatoğlu Edremit Belediyesi Gürespor, puanını 41'e yükseltirken, 17'nci yenilgisini alan Aslan Yol Burhaniye Belediyespor ise haftayı 27 puanla tamamladı.

