
Sokağa çıkma kısıtlaması kararının ardından dışarıya çıkan Balıkesirliler, ilk önce bankalara koştu. Bankalar önünde uzun kuyruklar oluştu. Korona virüs nedeniyle kontrol edilerek tek tek içeri alınan insanlar, sözde sosyal mesafeyi koruyarak uzun süre dışarıda bekledi.
Kısıtlamanın ardından bazı vatandaşlar emekli maaşlarını almak için, bazıları ise günlük işlemlerini tamamlamak için kuyruğa girdiler. Yapılan gözlemlerde şehir merkezinde bulunan hemen hemen her banka şubeleri ve ATM’ler önünde oluşan uzun kuyruk, kaldırımlardan taştı. Oluşan kuyruk nedeniyle normal yürümek isteyen vatandaşlar da yol geçmekte zorluk yaşadı. Cengiz GÜNER

